Menu

Specials
KliniekErvaringen
KliniekenInfo
Ook op deze site?

CDC Complete tandzorg

CDC Complete tandzorg, Best




Bent u bij ons behandeld? » Beoordeel ook onze kliniek en deel uw ervaring.


Overall Beoordeling | scroll naar beneden om de ervaringen te lezen

Gemiddelde Waardering op basis van 15 ervaringen
Bereikbaarheid: 7,7
Voorlichting: 5,7
Klantvriendelijkheid: 6,6
Wachttijden: 6,3
Vooronderzoek: 6,3
Begeleiding: 6,0
Resultaat Behandeling: 6,4
Nazorg: 5,6
HygiŽne: 7,5
Prijs / Kwaliteit: 5,6
6,4


CDC Complete tandzorg ervaringen


Beoordeling en ervaring van (henk.vd.bosch@home.nl)
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Kunstgebit
Gemiddelde cijfer: 7,6
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 8
Klantvriendelijkheid: 8
Wachttijden: 7
Vooronderzoek: 7
Begeleiding voor/tijdens/na: 7
Resultaat Behandeling: 8
Nazorg: 8
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 7


henriette schrijft:

“ Ik heb sinds kort een klik gebit onder, ik ben er heel blij mee en het ziet er heel natuurlijk uit. dank je wel Johan. ”




Beoordeling en ervaring van (tralala@zingt.nl)
Behandelende arts: Lortz, J.
Behandelmethode: Implantaten
Gemiddelde cijfer: 2,4
Bereikbaarheid: 6
Voorlichting: 2
Klantvriendelijkheid: 1
Wachttijden: 1
Vooronderzoek: 1
Begeleiding voor/tijdens/na: 1
Resultaat Behandeling: 1
Nazorg: 1
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 2


Yvonne schrijft:

“ In 2010 ben ik cliŽnt geworden bij CDC Complete Tandzorg. Mijn intake-gesprek was bij de heer Dral, directeur en verkoper.

Er is in 2011 door de CDC uiteindelijk een vrij standaard implantaat geplaatst, maar er is desalniettemin van alles misgegaan: te vroeg na het trekken van de kies geplaatst (te weinig bot, te diep) en scheef geplaatst.

Toen begon de ellende: het bleek daardoor niet mogelijk een goede kroon erop te zetten. Elke kroon gaf vreselijke last en ik wist pas na een second opinion bij een kaakchirurg waardoor dat kwam.

In de CDC werd ik alleen maar uitgekafferd door de voormalige hoofdtandarts (nadat hij avances had gemaakt terwijl ik in de stoel zat!). Uiteindelijk is deze hoofdtandarts daar ontslagen en heb ik een klacht tegen hem ingediend bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Hij heeft hierop een waarschuwing gekregen. Ik had dit ter volledigheid ook gemeld aan de directie van de CDC. Echter, dit lijkt vervolgens te zijn aangegrepen door CDC om van mij af te komen, daar zij mijns inziens niet wisten wat ze met mijn implantaat en kroon aan moesten.

Ondertussen was kroon nummer drie op hetzelfde implantaat geplaatst en was ik voor deze kies al zesentwintig keer op en neer naar Best gereden. Toen werd mij plots meegedeeld dat ik maar een tandarts in de buurt moest gaan zoeken. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan, daar de garantie van mijn implantaat en kroon bij CDC liep.

Een tweede behandeling werd zeventien uur van te voren zonder vermelding van reden afgezegd, terwijl ik al volgens de instructies aan de antibiotica begonnen was, maar ďdie kuur moest ik maar stoppenĒ. Verder bleef het stil van hun kant. Ik bleek geblokkeerd om te kunnen mailen naar hen, aan de telefoon werd ik afgewimpeld en ook op faxen kwam geen enkele reactie. Alleen via Twitter kwam er af en toe een nietszeggend antwoord en opeens lag daar een brief op mijn mat dat ze de behandelovereenkomst zouden stopzetten en als ik door zou gaan hen te benaderen via social media dan zouden ze gerechtelijke stappen tegen mij ondernemen.

Ik heb een klacht ingediend bij het NMT (die in mijn papieren van hen stond genoemd als instantie waar je je met klachten aan kunt richten), maar daar bleken alleen de tandartsen zelf aangesloten te zijn en niet CDC als kliniek! Kortom, ze gingen de oude hoofdtandarts die al lang uit dienst was benaderen hierover, meer konden ze niet doen.

Ik heb toen tevens een klacht ingediend tegen de huidige implantoloog, die kroon nummer drie had gezet, die ook pijnklachten gaf, om toch nog iets gedaan te krijgen. Uiteindelijk hebben ze, via een mediator van het NMT, geschikt met mij, maar nogmaals, ik begon in eerste instantie niks: CDC Complete Tandzorg is als kliniek niet aangesloten bij een klachtencommissie. Ik heb genoegen genomen met een laag bedrag, maar een rechtszaak starten (die ik volgens de kaakchirurg op zeker gewonnen had) leek me geen goed idee: hoge advocaatkosten maken en in het ergste geval laat CDC zich dan straks wederom failliet verklaren. Ze zitten nu nog in een doorstartfase na een faillissement in 2011.

Kortom, als ik u was zou ik hier weg blijven, u bent gewaarschuwd! Ik heb elke dag gigantische last van pijn aan het implantaat/de kroon/tandvlees en voel me in de kou gezet. ”




Beoordeling en ervaring van (marianne.heijmans@kpnmail.nl)
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Kunstgebit
Gemiddelde cijfer: 8,8
Bereikbaarheid: 9
Voorlichting: 9
Klantvriendelijkheid: 9
Wachttijden: 7
Vooronderzoek: 9
Begeleiding voor/tijdens/na: 9
Resultaat Behandeling: 9
Nazorg: 9
HygiŽne: 9
Prijs / Kwaliteit: 9


Marianne schrijft:

“ Zeer vriendelijk goede voorlichting en goede begeleiding.
Prachtig resultaat je wordt goed op eventuele verbeteringen gewezen maar bij jou ligt de keus. Het past alsof het mijn eigen tanden zijn perfect. ”




Beoordeling en ervaring van (Y_smits@hetnet.nl)
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Implantaten
Gemiddelde cijfer: 3,6
Bereikbaarheid: 6
Voorlichting: 1
Klantvriendelijkheid: 1
Wachttijden: 4
Vooronderzoek: 6
Begeleiding voor/tijdens/na: 1
Resultaat Behandeling: 5
Nazorg: 1
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 3


Veronique schrijft:

“ Na faillisement en doorstart is de service hier nog verder gedaald. Telefonisch niet meer goed bereibaar en op emails of voicemail wordt vaak niet gereageerd of foutief. Als het geld binnen is bij de twee directieleden kun je naar nazorg fluiten. Er wordt niet netjes/slordig met patienten omgegaan, erg jammer, want kliniek oogt mooi en er is mooie nieuwe apparatuur aanwezig. ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Kronen
Gemiddelde cijfer: 5,0
Bereikbaarheid: 7
Voorlichting: 3
Klantvriendelijkheid: 5
Wachttijden: 5
Vooronderzoek: 3
Begeleiding voor/tijdens/na: 3
Resultaat Behandeling: 6
Nazorg: 5
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 5


Sijmen schrijft:

“ Slechte voorlichting gekregen. Mijn tanden zijn te veel afgeslepen waardoor ik aan bijna al mijn tanden wortelkanaalbehandelingen heb moeten ondergaan en ontzettend veel ibuprofen heb moeten slikken tot bijna een maagbloeding toe. Reaktie van cdc is dat dit inderdaad mogelijk is en dat zei de wortelkanaalbehandelingen gratis uitvoeren. Je zit niet op die ellende te wachten. Ze vertellen dit niet van te voren maar ze weten wel dat dit gaat gebeuren. En dan een smoes dat ze het verhelpen. Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik het niet laten doen. Daarna verschillende keren terug gegaan omdat er bruggen los kwamen tijden het eten in de vakantie notabene. Hun reaktie is dat de kronen en bruggen goed bestand zijn tegen druk maar niet aan trekkrachten. Wilde hun op een gegeven moment aanklagen voor alle ellende maar helaas. De specialist die je behandeld is degene die aansprakelijk is voor je behandeling enkel deze beste Duitse man was al weg bij cdc en de twee gebroeders die alles opstrijken blijven buiten schot. Daarnaast is cdc ook al failliet gegaan en helaas weer doorgestart. Mensen trap er niet in. Daarnaast ben je verplicht om altijd op controle te moeten gaan bij hun anders vervalt de garantie. Dus als je daarvoor niet in de mogelijkheid bent dan vervalt je garantie. Denk aan verhuizen of werk in buitenland. Mijn ervaring bij hun is dus beroerd en cdc is opgezet door twee goede ondernemers waarbij niet de patiŽnten centraal staan maar hun eigen portemonnee. ”




Beoordeling en ervaring van (fransmaes@casema.nl)
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Kunstgebit
Gemiddelde cijfer: 8,0
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 7
Klantvriendelijkheid: 9
Wachttijden: 8
Vooronderzoek: 8
Begeleiding voor/tijdens/na: 8
Resultaat Behandeling: 8
Nazorg: 8
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 8


Petra schrijft:

“ Zeer goed behandeld. Duurde wel lang (15 maanden). Afspraken altijd op tijd. Onmiddellijke correctieve acties bij problemen/irritaties. Aanrader ”




Beoordeling en ervaring van (Hans@connectingeurope.nl)
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Gebitsrenovatie
Gemiddelde cijfer: 5,2
Bereikbaarheid: 7
Voorlichting: 6
Klantvriendelijkheid: 8
Wachttijden: 3
Vooronderzoek: 6
Begeleiding voor/tijdens/na: 5
Resultaat Behandeling: 4
Nazorg: 3
HygiŽne: 5
Prijs / Kwaliteit: 5


Schiks schrijft:

“ Op 14 november 2011 heb ik CDC door middel van een e-mail gevraagd om voor mij een afspraak vast te leggen ,voor de periode 28 nov-12 dec 2012. Omdat ik in deze periode tijdelijk terug in NL ben.

In mijn mail heb ik de reden voor mijn bezoek aan uw praktijk toegelicht.

1) een sterke onnatuurlijke verkleuring van mijn prothese "het zgn tandvlees is wit ipv roze.
2) nadat er 18 maanden geleden een reparative aan de prothese uitgevoerd is, is de reparatie plaats/ tand zwart omrand.

Tijdens mijn bezoek aan ťťn van uw artsen op 4 december, constateerde ik dat de desbetreffende (Poolse ) arts en zijn assistente enigszins geschokt reageerde bij het aanschouwen van mijn prothese.

Door de desbetreffende arts is toen iemand (Koen) naar de behandelkamer geroepen. Deze Koen liet mij weten dat dit komt omdat ik de prothese wel eens in het water met een Steradent tablet heb gelegd.

Ik heb gezegd dat ik dat heel vreemd vind, vooral omdat mij dat nooit eerder medegedeeld was. Zowel mondeling of schriftelijk is mij nooit door CDC verteld, dat deze tabletten verkleuring veroorzaken.

Ik heb bij de fabrikant van de Steradent tabletten navraag gedaan, en zei gaven aan dat u ten alle tijden contact met ze op mag nemen over deze kwestie. Volgens hun is het onmogelijk dat de tabletten de oorzaak zijn. en al helemaal niet bij een incidenteel gebruik van 2 maal per week. Ook bij navraag aan de afd tandheelkunde van het Radboud ziekenhuis in Nijmegen werd de stelling van de fabrikant bevestigd.

Ik heb Koen s'middags (4 dec 2011) aangegeven dat ik niet akkoord ga met zijn stelling, en dat ik als klant "sinds 2003" verwacht dat ik een nieuwe prothese krijg. Vooral omdat de beide problemen zijn ontstaan nŠ de reparatie.

Ik heb daar vorig jaar telefonisch contact over gehad met CDC (Hero). Omdat ik een reis van 10 maanden maakte door AziŽ ,was ik niet in staat om eerder voorbij te komen in Best.

Koen liet mij weten dat alleen de directie de beslissing mochten nemen of er al dan niet een nieuwe prothese verstrekt mocht worden. Omdat de directie volgens Koen niet bereikbaar waren, moest ik maar vertrekken en wachten tot ik gebeld zou worden, dit zou uiterlijk de volgende dag gebeuren. Tot op heden ben ik niet meer terug gebeld.

Ik ben zoals gezegd al sinds 2003 klant van CDC. In deze periode heb ik ruim 15000 euro aan rekeningen voldaan. Ik heb in deze periode diversen klanten / cliŽnten bij CDC aangedragen. Klanten die net als ikzelf kostbare behandelingen hebben laten uitvoeren. Dit alles wetend, is het voor mijn onbegrijpelijk dat een organisatie als CDC zo met haar clientŤle omgaat. Ik heb inmiddels besloten om een nieuwe prothese elders te laten aanmeten. En ook in de toekomst zal ik mijn gebit voortaan elders laten verzorgen.

Verdere discussies over het al dan niet krijgen van een nieuwe prothese,is zonde van mijn kostbare tijd.
En nŠ het betalen van voorgaande rekeningen wil ik dit luttele bedrag er ook nog wel aan toevoegen.

Ik heb CDC in 8 jaar tijd zien veranderen in een grote fabriek,waar niet de klant centraal staat ,maar alles draait om het financiŽle aspect. Ik heb kundige artsen zien verdwijnen en een invasie van niet Nederlandse artsen zien komen en gaan.

In Oost Europa (waar ik zelf sinds 6 jaar woon) worden dezelfde behandelingen aangeboden voor 50% van de CDC tarieven. Jaren geleden heb ik diverse artsen van CDC daarop geattendeerd, waarop ik te horen kreeg dat het niveau van de artsen in Oost Europa ver beneden het CDC niveau ligt. Nu kom ik deze zelfde Oost Europese artsen tegen in Best bij CDC.

Ondanks advies om een officiŽle klacht in te dienen,wil ik het hier toch maar bij laten. Wel zal ik deze brief op een forum plaatsen,om te kijken of er soort gelijke situaties zijn.

J.W.H Schiks ”




Beoordeling en ervaring van (s.david@wanadoo.nl)
Behandelende arts: MŁller, C.
Behandelmethode: Bruggen
Gemiddelde cijfer: 8,2
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 8
Klantvriendelijkheid: 8
Wachttijden: 8
Vooronderzoek: 8
Begeleiding voor/tijdens/na: 8
Resultaat Behandeling: 9
Nazorg: 8
HygiŽne: 8
Prijs / Kwaliteit: 9


Stephan David schrijft:

“ Bij mij is een brug geplaatst .
Dit omdat na een ongeluk op mijn werk een tand er uitgeslagen is tijdens het sleutelen.
Dit is +/- 15 jaar geleden.
Hier is door mijn tandarts een etsbrug geplaatst .
In de loop der jaren is mijn gezonde tand die er naast zat helemaal naar voren gaan groeien.
Dit zag er niet meer uit.
Via een advertentie uit een plaatselijke krant kwam ik bij CDC kliniek in Best terecht.
Deze mensen hebben na mijn mening geweldig geholpen.
Ik durf nu weer echt te lachen zonder mijn hand voor mijn mond te doen.
Op foto\'s lachte ik zo dat mijn tanden niet te zien waren.
Wat mij betreft kan ik iedereen deze kliniek van harte aan bevelen.
Ze zijn vriendelijk en je wordt echt goed geholpen.
Foto\'s volgen




Beoordeling en ervaring van (voorjan1@xs4all.nl)
Behandelende arts: Kohnen, S.
Behandelmethode: Gebitsrenovatie
Gemiddelde cijfer: 9,0
Bereikbaarheid: 9
Voorlichting: 9
Klantvriendelijkheid: 9
Wachttijden: 9
Vooronderzoek: 9
Begeleiding voor/tijdens/na: 9
Resultaat Behandeling: 9
Nazorg: 9
HygiŽne: 9
Prijs / Kwaliteit: 9


angeline scheepers schrijft:

“ in een woord een geweldige kliniek, prima geholpen,ben volledig van mijn tandarts angst af! en dat dankzij de mensen die me hebben geholpen,en daarom krijgt de cdc van mij een dikke 9 ! ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Tandarts
Gemiddelde cijfer: 4,5
Bereikbaarheid: 7
Voorlichting: 5
Klantvriendelijkheid: 3
Wachttijden: 7
Vooronderzoek: 7
Begeleiding voor/tijdens/na: 3
Resultaat Behandeling: 2
Nazorg: 2
HygiŽne: 7
Prijs / Kwaliteit: 2


Marianne schrijft:

“ Slechte kwaliteit geleverd, ervaringen van 3 jaar oud worden hier op de site verwijderd, waarschijnlijk omdat het brugwerk en de kronen niet langer meegaan.
Ik raad je aan om gewoon een goede tandarts te zoeken, betere prijzen en betere kwaliteit!!!
De kronen die mijn oude tandarts 30 jaar geleden gemaakt heeft zijn nog zo goed als nieuw en het brugwerk van CDC brokkelt nu na drie jaar al af!!! ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Gebitsrenovatie
Gemiddelde cijfer: 7,8
Bereikbaarheid: 10
Voorlichting: 8
Klantvriendelijkheid: 6
Wachttijden: 6
Vooronderzoek: 9
Begeleiding voor/tijdens/na: 9
Resultaat Behandeling: 9
Nazorg: 8
HygiŽne: 7
Prijs / Kwaliteit: 6


engel schrijft:

“ prima kliniek, 1 klein minpuntje ze waren me vergeten waardoor ik lang heb moeten wachten en een nieuwe afspraak heb moeten maken. maar verder vriendelijke mensen en super vakmensen ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Kunstgebit
Gemiddelde cijfer: 3,9
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 1
Klantvriendelijkheid: 6
Wachttijden: 2
Vooronderzoek: 1
Begeleiding voor/tijdens/na: 4
Resultaat Behandeling: 6
Nazorg: 3
HygiŽne: 5
Prijs / Kwaliteit: 3


Gerry schrijft:

“ de wachttijden zijn te lang. materiaal te vaak stuk ! Ik heb spijt dat ik bij jullie ben gekomen!!
zo vaak als ik al terug ben geweest. ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: Timar, A.
Behandelmethode: Kronen
Gemiddelde cijfer: 4,3
Bereikbaarheid: 6
Voorlichting: 3
Klantvriendelijkheid: 8
Wachttijden: 9
Vooronderzoek: 4
Begeleiding voor/tijdens/na: 4
Resultaat Behandeling: 1
Nazorg: 2
HygiŽne: 4
Prijs / Kwaliteit: 2


Jacob schrijft:

“ Ik heb ervaring met CDC in best

Afspraak gemaakt voor het zetten van een brug kosten 11.000,- Zouden klaar zijn binnen zes behandelingen.

Echter na 6 behandelingen, bleek de brug niet juiste te zijn, en ben ik 15 keer geweest, voor wortelkanaal behandelingen, inslijpen, opvullen, en elke keer weer moest ik horen dat de beet niet juist was.

Weken lang aan de ibroprufen 600 van de pijn in de kaakgewrichten.

Op lange laatst een bezoek gebracht bij de kaakchirurg in het ziekenhuis. Welke verklaarde dat het alles scheef stond, en niet juist was gezet.

Weer bezoek gebracht aan CDC en door de vele pijn de brug laten verwijderen. Hierna heb ik weken bij de fysiotherapeut gelopen om de verdikte kaak te proberen te herstellen.

11.000,-- in de prullebak, en een kunstgebit.
en doodleuk werd er verteld dat er wel mogelijkheid was om de schade te herstellen kosten 4500,00 euro. Koopje, volgens hun kost normaal 10.000,--

Zou dus een kunstgebit kunnen worden van 21.000,- Hierbij de kosten niet meegerekend kosten van kilometers meer als 3000,
kosten bezoeken aan ziekehuizen, fysio, huisartsen. Voor mij was het 2 jaar ellende

Ik heb dus een nare ervaring met deze mensen, en heb een andere tandarts gezocht, welke gelijk enkele herstellingen heeft uitgevoerd naar zeer grote tevredenheid. ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: Kohnen, S.
Behandelmethode: Implantaten
Gemiddelde cijfer: 8,1
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 7
Klantvriendelijkheid: 9
Wachttijden: 9
Vooronderzoek: 7
Begeleiding voor/tijdens/na: 9
Resultaat Behandeling: 9
Nazorg: 7
HygiŽne: 9
Prijs / Kwaliteit: 7


anton schrijft:

“ Heb onder- en bovenprothese laten vervangen door bruggen geplaatst op 2 maal vier implantaten. Het is heerlijk om weer alles te kunnen eten en afbijten. De Kukident kan in de prullenbak.

Erg veel geld voor een erg goed resultaat.
De hele kliniek en de contacten met de kliniek stralen kwaliteit en professionaliteit uit. Men is erg vriendelijk en punctueel. Wel vond ik dat het intakegesprek wat haastig verliep. ”




Beoordeling en ervaring van
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Bruggen
Gemiddelde cijfer: 9,1
Bereikbaarheid: 8
Voorlichting: 9
Klantvriendelijkheid: 9
Wachttijden: 9
Vooronderzoek: 9
Begeleiding voor/tijdens/na: 10
Resultaat Behandeling: 10
Nazorg: 10
HygiŽne: 10
Prijs / Kwaliteit: 7


Francis Dijkstra schrijft:

“ Het CDC is in ťťn woord geweldig, heerlijke sfeer.

Hele fijne wachtruimte met fijne stoelen en heerlijke koffie en thee.

Zeer klantvriendelijke assistentes en tandartsen!!

Zeer aan te bevelen, zeker als je angstig bent!! ”





Volg ons via

KliniekOverzicht - Google Plus - Social Media

Blijf op de hoogte! Nieuwsbrief

100% Onafhankelijk en Objectief

KliniekOverzicht.nl is 100% objectief en onafhankelijk.

Sommige privťklinieken en bedrijven in de branches Plastische Chirurgie, Cosmetische Chirurgie, Esthetische Chirurgie, Beauty, Health & Wellness sponsoren onze site maar hebben totaal geen invloed op de beoordelingen, ervaringen en reviews van klinieken , specialisten en behandelingen.